NiIara benim bebeğim makat gelişti hamileliğim boyunca, hiç dönmedi. Erken doğum riskim de vardı devamlı sancı çıkıyordu vesaire. Yata yata tamamladım hamileliğimi. En büyük korkum bir gece aniden doğumun başlaması idi. Normal pozisyonda olsa doğsun kurtulayım derim ama bebeğim makat ne yaparız nasıl yetişiriz vesaire öyle zor günler geçirdim ki. Biraz da erken aldı doktor bebeğimi çünkü aşırı stresten artık sağlığım bozulmaya başlamıştı. Makat pozisyon bebek ne cesaret ya evde doğum.