Merve9812 bizim 15ti yatırmadılar çok şükür ama sınırda dediler, ben o zaman sağıp verdim benimki emmemiyordu kuvvetli kaşık biberonla verdim, şırınga ile ağzına sıktım, bazen biberon da verdim. 1 ay kadar mama da verdim ben tercih meselesi pişman değilim çabuk toparladı mama öcü değil iyi olsun önemli olan o. Uyanmıyordu uyandırıyordun topuğunu sıkıp altını açıp ıslak mendil gezdirip yüzünü yıkayıp falan mutlaka uyandır bana 2 saati geçmesin demişlerdi ben geceleri 1.5 gündüzleri 1 saat alarm kurup doyurdum hep