Merhaba şu son 1-2 aydır oğlumla verimli zaman geçiremediğimi fark ediyorum. Oğlum 22 aylık hatta 23 olmak üzere. Dışarı çıkıyoruz sitenin bahçesi bize yetiyor. Hava soğuk sıcak demeden çıkıyoruz eğer rüzgar ve aşırı yağış yoksa. Oyun hamurunu seviyor ama sonunda sıkılıyor. Lego için de aynı şekilde. Kitaplara bayılıyor ondan da sıkılır diye korkuyorum. Çabuk sıkılınca açıkçası ben de motivasyonumu kaybediyorum ilgilenemiyorum. Amacım 2.5 yaşına kadar oğlumla ilgilenip işe başlamaktı ama bu şekilde verimli olmuyor boşa zaman geçiriyorum hissi oluşuyor. Acaba kreş ya da oyun ablası, bakıcı işini mi düşünsem? Ya da beni de motive edecek etkinlikler mi bulsam? Faydalı olamıyorum hissi var içimde. Tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok sevinirim