Size danışmak istedim kızım 9 Eylül 2020 doğumlu 16 aylık Ve hala tek işi var son doktor kontrolümüzde doktorumuz D vitamini düzenli kullan dedi diş gelişimi yavaş dedi normal gördü ama ben size sormak istedim arkadaşlar böyle bir şey yaşayan var mı sizce normal mi