BalAnne1 benim kızım 18 aylık yürümüştü😊 bende tabii endişelendim çocuk nörolojisibe götürdüm. Normalde kaslarımıZın bi esneme değeri varmış. Benim normali 50 iken kızımın 40 gibi düşünebilirsiniz. Bu da kasların esnek olduğunu gösterirmiş. Çok iyi bale ya da cimnastik yapar dedi.( Yürümeye başladığında bol bol kumda yürütün demiş idi.) Gerçekten de öyle oldu. 7 senedir bale yapıyor.