Birbebekkkbircicek Kuzular bunla basım dertte doğumdan sonra dışarı forması evre 3 dedi doktor arada kanardı baya kanıyor yurtdısındayım Türkiye’ye hıdemem yaza kadar böyle olup ameliyata olan var mi memnun musunuz