Merhabalar. Bebeğim dogduğundan beri mama takviyesi yapiyoruz sütüm yeterli olmadigi için. Biberonla mama veriyorduk 3 aylikken bibereonu reddetti mama yemek istemedi bir hafta kadar daha denedik istemeyince zorlamadik. Şimdi 4 bucuk aylik. Aylik kontrolumuzde kilo aliminin cok yavasladigini anne sütünün yetmedigini mamaya geri baslamamiz gerektigini soyledi doktorumuz. Ama ne yapiyorsak mama yediremiyoruz yeni biberon aldik, kaşıkla denedik, kaşık biberonla denedik ağlaya ağlaya bir hal oluyor. Sütüm çok degil mama da yediremiyoruz bu durumu yasayan anneler var midir neler yaptiniz yardimci olabilirsenz çok sevinirim