İlk günden beri mama meme ilerliyoruz sarılık 7m5 çıkmıştı artık mamayı yavaş yavaş azaltmak istiyorum günde 6 kez veriyodum 60 cc şimdi 3 4 kez veriyorum onu da 30 cc ye düşürdüm emince uyuyor ama yatirinca uyanıyor hemen ve ben de emzik veriyorum emzikle bi nebze uyuyor 1 saat en fazla o da emip mama içince 2 saat net uyuyor mama mideye oturduğu için biliyorum. Sütüm yetmediği için mi tam uyuyamıyor acaba ama ağlamıyor yani aç olsa ağlar diyorum ama içim de elvermiyor