Ben esime ögretiyorum bu arlalar. Planım önce bir temel kurup sonra almanca filmlerle desteklemek. Öğrendiğimiz şeyleri de günümüzde kullanmaya çalışıyoruz. Eşime hata yapmaktan korkmamasını söylüyorum çünkü sıfırdan dil öğreniyor ve hata yapmasından doğal birşey yok. Korkmadan konuşun :)