Sanırım artık sabrım tükeniyor 3.gün oldu hala çiş demek yok tuvalete lazımlığına hala donuyla oturmak istiyor donunu çıkartırken kendini yırtıyor. Bi şekilde oyunla çıkartıp oturtuyorum bu sefer işemiyor damla damla yapıp tutuyor çişini. İçeri geçip donuna işiyor bi dün akşam kakasının geldiğini anladım oturttum bi kakasını yaptı bide sabah çişini lazımlığına yaptı. Başka yok. Az önce 1 saat içerisinde 3 kere donuna işedi. Ne yapıcam bilmiyorum. Artık kendi kendime kızmaya başlıyorum pes etmek istiyorum 3 gün geldim biraz daha sık dişini diyorum zaten hemen çişe alıştırıp işe başlamayı düşünmesem bu kadar sabredemezdim sanırım 😔😔