İkinci doğum martta ve kızımı artık yatağında yatıracağım için kızımın beşiğini satıyorum,yenidoğan bebeğim için park yatak kullanacağım ve bu satacağım beşik çok az kullanıldı,ayrıca gerçekten çok temiz.Temizliği ve kullanımı çok pratik.Videoları da var kullanımı hakkında.Her yere taşınabiliyor.Gayet hafif ve sallanabiliyor.Ortasından katlanıyor ve kaldırdığınızda da yer kaplamıyor.Ben bazada saklıyordum bir süredir.Almayı düşünen olursa İzmir Eski Foça’dan gönderebilirim.Fiyatı 500 tl.

