Rabiaa12 Benim kızım 6 aylık civarıyken babası aniden odanın kapısını açınca çok korkmuştu. Sonra bi zaman kapıya bakıp ağladı, bulunduğu odaya biri gelince korktu hep. Her korktuğunda kapıya götürdüm içeriyi dışarıyı gösterdim, bizden başka kimse yok, bak kapı böyle açılıp kapanır pat pat ses çıkar, sen de kapat bak paat diye oyun yaptım. Zaman içinde alıştı korkusu geçti. Siz de benzer şekilde aleti inceletip koku püskürtmeden pıst pıst ses çıkarıp oyuna dönüştürebilirsiniz zamanla unutacaktır 🙏🏻😊