Merhaba arkadaşlar
45 günlük bi bebeğim var. Doğduğu günden beri meme tutamıyor. Silikon uçla emziriyorum. Başlarda sütüm vardı ama şimdi çok azaldı. Silikon ucu nasıl bırakıp etten memeye alıştırabilirim. Fikri olan var mı yardımınıza ihtiyacım varrr