Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum 6 gün önce eşim hastalandı baya ateşli bir hastalık geçirdi ondan bana geçti ve 2 gün ateşim 38 dereceydi öksüryodum bende bir yandan kızımı da emziriyodum kızım 5 ay 28 günlük şimdi kızımda öksürüyo 2 gündür geçmiyoda sizce ne yapmam gerek ayağının altına zeytinyağ sürdüm (bu arada kızımı sadece emziriyorum ek gıdaya geçmedim doktor randevumuza kadar beklemedeyim)göğsüne sıcak havlu koyuyorum onun dışında bana önerebileceğiniz birşey var mı şu öksürük geçmesi için 🙏🏻😔