Sevgili erkek anneleri .. bebisimi 5 ay 12 gunlukken geçen cumartesi sünnet yaptırdık. 4 günü geçti hala pipisi kıpkırmızı bu normal bi durum mu yoksa doktora gitmemiz gerekir mi. Bebeğimde herhangi bir huzursuzluk falan yok. Cevaplarınızı bekliyorum 🙋♀️