Havva2010 Maviii555 bebeğimde de var malesefki kafa diplerinde bile var 😞 doktorumuz nemlendirici krem verdi bş geçiyor tekrar başlıyor 😞 eşime öpme dedikçe öpüyor ve sakalları da var 🥺 kafasından öpse bile hemen yayılıyor
Canselh1 Maviii555 ince giysi Her gün banyo oda ısısı 22/24 derece olsun coresatin krem sürebilirsiniz hemen geçer
Yica Çok mu sıkı giydiriyrosunuz acaba. Bebeğin vücudunun hava alması lazım. Birde çok terliyirsa ondan oluyor
Maviii555 Yica Canim kac gündür atesi vardı dün gecede isilik olmuş atesi var diye ince giydiriyordum ilk defa başıma geldi ama isilik olunca atesi de düştü anlamadım
Pembemandalin Maviii555 ben karbonatlı su yapıp sürüp 15 dk falan bekliyorum sonra ıslak bezle siliyorum iki üç yapmaya geçiyor
Maviii555 gkcf Bende ondan şüphelendim sizin bir bilginiz var mı bu hastalıkla ilgili ben sadece internetten okudum
gkcf Maviii555 benimde internet bilgileri ve etrafımda çocuğu bu hastalığı geçirmiş annelerden duyduğum ve gördüğüm kadarıyla(isilik benzeri lezyonlar) ateşten sonra olduğu