Ysm2019 Kızlar kızımın genital bölgesinde kızarık oldu doktorumuza resmini cektim attım alerjik gıdalar verme sende yeme dedi anne sütü aldığı için başına böyle bir sey gelen oldumu iki yane krem verdi ve alerjik gıdalar neler
9999 Ysm2019 süt peynir yoğurt tereyağ çikolata fındık fıstık tahin vs bir sürü şey var netten bakabilirsiniz. Doktorunuzun verdiği kremler dışında buradan okuyarak krem kullanmayın bebeğinize.
Ysm2019 Bglmm doktorumuzun yazdığı Dermotrosyd krem günde 3 Kez, günde 2 kez travazol krem 5 gün kullanın - temizledikten sonra kurulamayı unutmayın - alerjik gıdalar vermeyin / annesi de süt veriyorsa alerjik gıdalar tüketmesin
Yasemin42 Bacak aralarında var benim kızım 3 ay 14 günlük. Süt alerjisi var. Süt ürünü dyeti yapıyorum 10 gündür. Hametan kullanıyorum
Ysm2019 Yasemin42 doktorumuz bu kremleri verdi Dermotrosyd krem günde 3 Kez, günde 2 kez travazol krem 5 gün kullanın - temizledikten sonra kurulamayı unutmayın - alerjik gıdalar vermeyin / annesi de süt veriyorsa alerjik gıdalar tüketmesin
Bglmm Ysm2019 canım bepanthol pişik ben doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum başka bir krem de kullanmadım kızarıklık oluyor bende de sürüyorum ince tabaka şeklinde
Sibellce Ysm2019 benim kızımda da 5 gün önce genital bölgesinde kızarıklık oldu ,doktor mantar olmuş dedi ve aynı sizin kullandığınız dermotrosyd verdi günde 3 kere birde hamazinc verdi pişik için …çok şükür 3 günde geçti şuan normale döndü , çok geçmiş olsun
Yasemin42 Ysm2019 şuan uyuyor ama bez değişim zamanında resim yükleyeyim. Yada şimdi İnternet den bakayım aynısı var mı.
Yasemin42 https://www.google.com/search?q=k%C4%B1z+bebeklerde+bacak+aras%C4%B1nda+mantar&client=ms-android-huawei&prmd=ivnx&sxsrf=AOaemvI-mYrJMwiUh4B3XhYHOj8GfPhnUg:1642008916399&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwirxbfx36z1AhU3SPEDHYsGCOMQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=600&dpr=3#imgrc=ZXs_YDxlGKh_1M
Yasemin42 Ysm2019 evet gittim. Alerjiye bağlı egzama da olabilir dedi. Çünkü yüzünde var. Yada mantar olabilir dedi. Emin olabilmek için 10 günlük süt diyeti + hametan. Sık sık banyo ve kuruluk tavsiye etti.
Ipegim Ysm2019 gerçekten çok iyi bi krem doktorunuza bi sorun olmadı kızımın her türlü alerjisini 2 güne geçirdi