Elf55 Uzel salı günüde 4 ay aşısı benim bebeğime yapıldı. Calpol verdikten sonra fazla uyudu siz ateş düşürücü verdiyseniz ondan kaynaklı olabilir.
sarmaliklahana Uzel ne aşısıydı bu benımde bebeğime 22 sinde yapılacak haftaya 🥴iğne mi yaptılar koldan mı bacaktan mı?
asiltonunmommysi Uzel benimki de 4 aylık oğlum her aşıdan sonra hem mızmız olup hem uyuyor, uyku yapıyor ona heralde benimkide aynı
sarmaliklahana Uzel ayyyy anladım cok ateş yaptı mı sizde. Bizim gecen 2 ay asısonda ates yapmadı bunda yapar mı acaba o da 3 asıydı ya mesela 🥴
Rumeysa1609 Uzel evet çok normal 4. Ay aşısından korkuyorum ateş huysuzşuk yapar diye nereyse bütüngün uyumuştu
Uzel sarmaliklahana bu ateş yapmaz büyük ihtimal dedi hemşire ama ben yinede ağrı kesici ateş düşürücü verdim çokmadu ateşi