deniiiza 3.gunden itibaren sütüm cok iyiydi 125cc sagiyodum 4 saatte bir. Ama dunden beri 60 zor cikiyo. Bir anda neden azaldi acaba çok endiseliyim önerileriniz var mı
yusufmertmom deniiiza 4 saat çok uzun bi süre 2-3 deneyin. Bebeğin midesi de büyüyor tüketiyor sonuçta