Gokce91 Emzik yerine beni kullandığı için mi böyle? Sürekli emiyor, sonumuz ne olacak bilmem. 1 ayda eski kiloma döndüm düşünün. 😅😅😅
Ecemegem Gokce91 bence sık emmekten kaynaklı değil maşallah sütünüz yarıyor kalitesi güzel kaç kg doğdu acaba?
serebro Gokce91 ayy herkes duyar kasma perisi. Sürekli bir linç tayfa. Maşallah. Sutunuz yarıyor demek mi bolca emsin. Anne sütü obez vs yapmaz. İlk 3 4 ay sonra zaten kilo alımı biraz daha yavaşlıyor.
Acars Bizde 2 ay 12 günlüğüz dün tartıldı 6.400 gr çıktık ama 2 saatte bir emiyor sizin emzirme sıklığınız nedir? Bazen geceleri 3 4 saatte bir uyanıyor o zaman emziriyorum
Angel00 Acars bizde 2 ay 7 günlüğüz gündüzleri her istediğinde veriyorum memeyi gece 12 de uyur 4 de kendi uyanır emer uyandırmıyorum
bisenakillisinzaten Yademom benim bebeğimde 4 aylık ama 6 kilo bile değil. 5.900 dü 😂 Allahım sağlık versin gerisi boş
BenimMasalim Gokce91 yedikten sonra fazlasını çıkartıyor mu, ben o sebeple mecbur başladım emziğe hiç istememiştim halbuki. Ama ondan sonra yemesi düzene girdi, diğer türlü memeden hiç inmiyordu. Gerçi biz henüz 41 günlüğüz ama biz de emzik işe yaradı yani
Gokce91 Ecemegem 3.5 doğdu normaldi baya, hatta mama bile verdi doktor iki üç gün, sonra çok kilo almaya başladı, ben de acaba her ağladığında emzirdiğim için mi böyle oldu diye düşündüm
Ecemegem Gokce91 hayır en doğrusunu yapıyorsunuz benim bebeğim 2 aylık bende her istediğinde emziriyorum böyle olmalı onun bize kokumuza sütümüze ihtiyaçları var 🥰 Allah bağışlasın hepsini 🙏🥰
Cinarduygu12 Gokce91 Dogum kilosuna gore normal gidiyor zaten ilk aylarda boy ve kilo cokca aliniyor 6 aydan sonra yavasliyor ve durakliyor bir sure
Gokce91 serebro şimdi böyleyse bir ay sonra nasıl kucağımda taşıyacağım bilmiyorum valla, korkuyorum böyle giderse diye, emzik deniyim diyorum
Firdevsgozde serebro aynen öyle valla çok doğru söylemişsiniz benim bebeğim de çok kiloluydu 5. Aydan sonra kilo alımı yavaşladı diş çıkarma da zaten bu tombiklik kalmıyor
BenMathilda Annelerimiz kurallara uyduğu müddetçe dilediği postu açmakta özgürdürler. Bu özgürlüğü sabote edecek her türlü yorum yapmak yasaktır. Bu nedenle post içerisinde bazı yorumlar silinmiştir.