Merhaba sevgili anneler🌸 3 aylık bebeğim var spor salonuna gidip zayıflamak istiyorum evde olunca yapamıyorum malesef bir kaç gün yapıyorum sonra bırakıyorum. Salona yazılırsam en azından bir rütin oluşturmuş olurum diye düşündüm. Aranızda bebeği küçük olup spor salonuna giden var mı ve faydasını gördünüz mü?