ikizerkekannesi Prensinannesii19 ikizlerimin ikiside sarılık geçirdi değerler düşmeye başladıktan sonra 1 ay civarı hala tenleri ve gözleri sarıydı doktor en som göz beyazları geçer demişti
ayscnky1 Prensinannesii19 canım benim bebeğim neredeyse 2 ay uzatılmış sarılık geçirdi. sürekli takipteydik. değerleri 8-9a düşünce takibi bıraktı doktorlarda düzelir yani inşallah. düştüyse bir daha çıkmaz için rahat olsun.
Prensinannesii19 ayscnky1 taburcu olurken 8 di bugün kontrole gittik 9 cıktı korktum valla tekrar çıkar diye inş çıkmaz 🤲🤲🤲
ayscnky1 Prensinannesii19 çıkmaz çıkmaz inşallah için rahat olsun zoru atlatmış bol bol emzirin geçer.
Busra2326 Prensinannesii19 canım bebrğim 35 günlük 9 değeri hala var yüzünde gözünde. Doktorumuz 9 değerini yok sayıyoruz dedi büyüdükçe geçicek ki sarılık en son yüzden gidermişş