1ana_2evlat Azrbbek Aslinda ben normal yardima başvuru yaptim google ile kendi şehrinin kaymakamlığına kasımda o cikti. Ayni ay bunada basvurdum oda cikti
1ana_2evlat Minikyavrum755 Ya aslinda normal durumumu yazıyorum ihtiyacim olduğunu kirada oldugumu vs :)
Gzempern Arencik Kızlar ne yardımı bu bende başvuru yapıyım evim kira cocugum mama yiyiyor bir nebze olsun eşimi rahatlatıyım