SEDANURRRR 3 aylık olacak yarın ama sürekli kabız çok zorlanıyor ne yapabilirim? zeytinyağı, biogaia, fitil hepsini denedim başka yöntem bilen var mı?
Busramaden SEDANURRRR benım oglum da dogdugunden berı oyleydı bır suru dr gordu gecer dedı 11 ay cektık en son bı dr goturdum gastroya yonlendırdı ve sorun cozuldu cocukda kalsıyum fazlaymıs buda kabızlık yaparmıs sımdı ılac kullanıyoruz duzelmeye basladı bence sızde bı gıturun gec kalmadan
Deletedmom6262 SEDANURRRR Benim bebeğimde yapmakta zorlanirdi 4 5 gün yapmadı herşeyi denedim 20 gunlukken tuvalet eğitimine başladım leğene yaptiryorum kucağıma oturtup bacağından tutuyorum kolayca yapıyor şimdi 4 aylık
Mete112 SEDANURRRR benim bebeğimde sürekli kabızdı. Sana tavsiyem bebeğin alerjik olabilir kesinlikle süt süt ürünler yumurta kuruyemiş tavuk yememelisin ve acilen alerji test yaptırmalısın kabızlık alerji belirtisi böyle giderse daha çok çekersin biz öyle olduk çok şükür toparladık. Bazen testte çıkmasa bile bağırsak tepkili alerji olabiliyor bilgin olsun
Mete112 SEDANURRRR bebeğin çok küçük doktora sormadan ilaç başlamamalısın cünkü senin için geçici çözüm olur altta yatan sebebi bulmazsan kullanacağın ilaçlar sadece anı kurtarır ve bazı ilaçlar bebeklere kullanılmamalı
Geberikgelinnsss Busramaden Benim oğlumda 19 aylık 10. Ayından beri İnanılmaz kabızlık Yaşıyoruz Magne kalsiii diye toz verildi Fayda etmedi Şurup fayda etmedi artık lavmansız kaka yapmıyor Ve yaptığı zaman da sanki taş yutmuş gibi kocaman Taş gibi yapıyor Zıplıyor acıdan En son çocuk doktoru Gastroya sevk etti Bizi de fakat oğlumda besin alerjisi de var Orda napıyorlar Ne diyorlar Psikolojim bozuldu artık Evladım acı çekerken Ruhum sızlıyor Sayısız doktor çare bulamadı İnanamıyorum artık 🤷🏻♀️
Duru26 Geberikgelinnsss merhaba benim de kızım 2yaşında 7.ayından beri kabızlık yaşıyoruz bizde çok doktor gezdik probiyotik kullandınız mı hiç
Busramaden Geberikgelinnsss bı kac tahlıl yapıyo ı tanesının sonucu bır hafta da cıkıyo onun sonuclarına gore ılac tedavısı uyguladı bızde kalsıyum fazlalıgı varmıs d vıtamınınden kaynaklıymıs oyuzden olmus sızde dr gıttıgınızde sonucları bızımle paylasırsanız sevınırım
Geberikgelinnsss Duru26 yok kullanmadım Ama Artık yaptığım Karışımların İçirdiğim ilaçların haddi hesabı yok Artık Tükendim
kkorkmazaylin Busramaden merhaba, benim oğlum yeterli çiş yapar 2 gün sonra 3 aylık olucaz ama kakasını yapamıyor yaklaşık 3 haftadır böyle. Çünkü devit-3 kullanıyorduk bitince muadili olan magvital verdiler 3 gün kullandım baktım kakasını yapamıyor bıraktım hemen devite devam ettim ama durum değişmedi zeytinyağı ya sütüme karıştırıp veriyorum ya da poposundan uyarıyorum. Şaşırdım kaldım bir süre bıraksam mı acaba d vitaminini
Duru26 Geberikgelinnsss benim kızımın kabızlığı probiyotikle son buldu bizimde gitmediğimiz doktor yedirmediğimiz şey kalmadı en son çatlat oluştu son gittiğimiz doktor probiyotik verdi çocuk sonra düzeldi
Duru26 Geberikgelinnsss bizde kabızlıktan çok çektik görünce yazmak istedim mesela kabızlığın sebebini hiç düşündünüz mü?kızım her antibiyotik kullanımı sonrası kabızlık yaşıyo ilk antibiyotiği 7.ayda kullandık sonrasında kabızlık ortaya çıktı ozaman hiçbir doktor bize probiyotik vermedi ozaman kullanmaya başlasaydık hiç bu kadar uzamazdı kabızlığı.mayıs ayından beri probiyotik kullanıyoruz kabızlığımız tamamen bitmişti taki tekrar hasta olup antibiyotik kullanana kadar
Geberikgelinnsss Duru26 bizimde çatlak oluştu kremlerle anca düzelttim ama Ne yedirsem napsam yapamıyor zıplıyor yapacağı zaman ve Kaya yutmuş gibi yapıyor Resmen Etlerim kesiliyor öyle acı çekerken Probiyotik nedir Anlatırmısınızzz
Geberikgelinnsss Duru26 oğlumun besin alerjisi var Malesef Ve Etrafın aptallıgı yüzünden benden habersiz yedirilen şeyler bağırsak sistemini bozmuş Doktor öyle söyledi gerçi hepsi farklı şeyler söylüyor Bilmiyorum Gastro bölümüne bi gidelim O ne derse Ona yönelicemmm artık
Duru26 Geberikgelinnsss probiyotik sindirim sistemindeki yararlı bakteriler.enterogermina yı duymuşsunuzdur belki
Duru26 Geberikgelinnsss ıspanak,bamya,buğday,bulgur,brokoli,özellikle kayısı ve kuru incir hoşafı bunlar bizde en etkili olanlar Dulcasoft şurup da çok etkili
Duru26 Geberikgelinnsss NBL Probiotic Drop bunu kullandık biz mutlaka araştır bizim kabızlığımız bunla son buldu
Nurselihiranur Duru26 merhaba bizde droba başladık ama bebeğimde çoklu besin alerjisi var ve dropta soya içerir yazıyor acaba sizde alerji var mı ve dokundu mu?