Kızlar acil yardımmm ya tırnaklarıma ilk kez kalıcı oje yapmıştım. Meğer acemiymiş o kişi . Hatta ilk defa bana çıkarıyormuş kalıcı ojeyi 😱😱🥺🥺🥺😭😭 tabi sonradan öğrendim. Şuan kağıt gibi tırnaklarım. O makineyle bütün tırnaklarımı yedi kadın. Ne yapacam ben hiçbir şeye de dokunamıyorum. Davacı olacam 😢😢😢🥺🥺🥺🥺 ne yapabilirim sertleşmesi için