22 günlük bebeğim var. Son bi haftadır yatağa bırakamıyorum 5 dakıka sonra ağlıyo.gazı çıkıyo,altnı temzlyorm, emziryorm burnunu temzliyorm hiç bi sorunu yokken 24 saat boyunca yarım saatte bir emzirmek zorunda kalıyorum. Çnkü sadece memede susuyo. Onun dışında hep ağlıyo. Bazen 15 dakıkada bir emziryorm. Her emzirmeye başladğmda memeyi öyle bi hışımla tutuyoki saldrır gibi rengi benzi kıpkırmızı kesiliyo
Sütüm akıyo çok şükür süt var ama afedersnz öyle bi hale geldimki lavabo yemek banyo hiç bi ihtiyacımı karşılayamaz oldm. Bu böyle oluyomu yoksa benm bebeğmmi böyle. Napmalıym ben smdi 😔😥