Esen3535 benim kızımın da yok saçı bir hafta sonra 5 aylık olacak ben pembe giydirdiğim için 😂 kız olduğu anlaşılıyor. Takip ettiğim bir anne 6. Ay da doktoruna da danışarak bebeğine tatlı badem yağı sürmüş saçına baya da gürleşmiş uzamış bebeğin saçı bende soracağım doktorumuza ona göre kullanacağım kızıma bakalım