MavisacliAnaa herkez kızı olsun ister tabi evet oğlum var ama erkek kardeşim rahmetli olalı 7 ay olucak ben onun adını koymak onu yaşatmak istiyorum o yüzden erkek istiyorum ALLAH nasip ederse diğer çocuklarımda kız olsun istiyorum ama şuan erkek düşüncesindeyim