asliiyorgunn Kızlar salyası çok akıyor neden olabilir sizce? Henüz 2.5 aylık bebek diş için erken değil mi?
ayscnky1 asliiyorgunn tükürük bezleri çalışıyor artık ve diş kaşınmaları başlayabilir birde herşeyi ağızlarına götürüp keşif ediyorlar yani uzun süre bu salyaları görebilirsiniz çok normal 🤷🏻♀️🥲
momma asliiyorgunn benim kızım da 2,5 aylık tam bu postu ben acacaktım baktim siz sormuşsunuz🤗 önlük takıyorum artık 😱
Mrs_sonmez asliiyorgunn benim kızımın da 2bucuk aylıkken başladı 3aylık olduk hala aynı şekilde herşey agzına götürüyor doktor diş etlerinin sertleştiginden dolayı oldugunu soyledi sanırım Bi kaç ay daha sürecek boyle
snil asliiyorgunn Benim kızımın da o dönemlerde başlamıştı ve önlük üstüne önlük değişirdim. İlk dişi 5 aylıkken çıktı. Ama bir yerde 3 aydan itibaren salya artmasının normal olduğunu okumuştum, dişle alakası olamayabilir
asliiyorgunn ayscnky1 elini sürekli ağzına götürüyor zaten ama sanki çok erken başladı gibi geldi bana
ayscnky1 asliiyorgunn evet erken hatta genetik bir durum diş çıkartmak. yani anne baba ne zaman çıkartmışsa bebekte o zamanlar çıkartır. doktorumuz dişte olabilir olmayadabilir normal dedi. yakalık makalık hak getire su gibi yapıyor her yeri 🤣
Alyaipekkk Bizimde o dönemlerde başlamıştı şimdi 5 aylık salya ve herşeyi ağzına götürme isteği dışında damaklarda belirti yok
Aliaslan1 Mrs_sonmez 2.5 ayda nesneleri tutabiliyor mu ? Benim oğlum iki aylık elini emiyor şimdi sürekli ama bişeyleri kavrayamadı henüz
Mrs_sonmez Aliaslan1 yok henüz tutamıyor tam anlamıyla benımki 3aylık tutamıyor daha sadece dokunuyor Elini emmek bizde de devam ediyor hala
demirkof 2,5 aylık bebekleriniz sırtüstü yatarken ellerinden tuttuğunuzda başını kaldırabiliyor mu hanımlar?
Aliaslan1 demirkof evet başını kaldırmaya çalışıyor ellerinden tutunca bazen kendi kendine de yapıyor
Mrs_sonmez demirkof benim kızım yatarken elini tutunca başını kaldırıyor hatta ellerinden tutunca oturur pozisyona gelip ayaga kalkıyor 😊
asiltonunmommysi asliiyorgunn 4 aylık 2 aydan beri akıyor diş çıkarana kadar devammış doktorum öyle dedi normal yani bide kaşınınca diş çıkacak demek değilmişte damakları sertleştiği için kaşınırmış
Aliaslan1 demirkof yapar daha çok erken her gün yeni bişey yapıyorlar her bebek farklı. Yüzüstü yatırınca tutuyor mu kafasını