Kizlar merhaba. Ben doğum yapalı 4 ay oldu. Adetim hemen başlamıştı. İki haftada bir oldum 3. Aya kadar ama 3. Ayın 19 unda oldum sonra daha olmadım ama çok karnım agiriyor geldi gelecek gibi. Bugün akıntının içinde koyu renk vardı normalde olsa adet sayıp namazı bırakırım ama şimdi düzensiz olduğu için emin olamadım
Sanki namazdan kaçıyor gibi hissetmekte istemiyorum. Ama adet sayılır diye biliyorum. Siz ne diyorsunuz ?