AyazMerve Alpaslaninannesiii benimki de 13 aylık hiç yastık kullanmadım öyle duyduğum için 2 yaşa kadar ama bazen bizle yattığında yastığa tırmanıp uyuyor . Ben de başlasam mı diye düşünüyordum ☺️
josefsmom Alpaslaninannesiii normal bebek takımında olan ince bir yastığı vardı onu kullanıyorum memnunum
Nilberi46 Alpaslaninannesiii 50×32 cm olculeri. Ben 100 tl ye almistim suan 190 tl civari. Trendyoldan almistim.