Merhaba arkadaşlar sizlere bişey danışmak istiyorum . çünkü artık ne yapacağım bilmiyorum. 17 aylık bi oğlum var yemek yediremiyorum. kaşık çatal gördüğünde ağlamaya başlıyor kaçıyor çığlık çığlığa ağlıyor elimle vermeye çalışıyorum ona da kesinlikle izin vermiyor. farklı gördüğü şeylerin asla tadına dahi bakmıyor. yedikleri sadece ekmek muz poğaça ekmek tarzı şeyleri yiyor. uzun süre aç bırakıyorum ona rağmen yine de yediremiyorum her yöntemi denedim ama olmadı ne yapacağım bilmiyorum. tadına dahi bakmıyor bunu nasıl aşabilirim zorlamadım bu zamana kadar hiç ama artık ben çok zorlanıyorum. Böyle devam ederse doktora götürmeyi düşünüyorum ama doktor da buna ne yapabilir ki böyle bi durum yaşayan oldu mu olduysa nasıl atlattınız