Anneler, bebeğim 14 aylık ,Tarhan çorbası ve yoğurt hariç hiçbir şey yemiyor .Daha önce yumurta yerdi önüne bıraktığımda şimdi kaşığı görünce kaçıyor.Aç bıraktım olmadı .Sürekli meme istiyor meme yeterli gelmiyor çünkü doyasıya emmiyor 3 dk emip etrafı izliyor.İnanın tüm gün mutfakta tarifler deniyorum yok yemiyor kaçıyor zorla verince ağzında bekletiyor.Azı dişlerine baktım diş de çıkarmıyor.Doktora götürdüm iştah şurubu verdi o da faydasız.Sizin bebeklerde iştahsızlık var mı ,iştah açan yöntemleriniz nelerdir.Memeden ayırmalı mıyım acaba 😏