Pnrdadas aynısı bize de oldu canım hatta yıkamadık 4 gün akıntı var diye iyice kurusun enfeksiyon kapmasın dediler. Sonra doktoruna gittik siyah bir ilaç sürdü boyalı gibi kaldı birkaç gün orası hemen kurudu ve o parça da düştü. Ayrıca doktor yıkayabilirsiniz demişti böyle bir durumda. Doktoruna muhakkak danış.