6 ayda ek gıdaya başladım, hiç blender yapmadım hep pütürlü verdim çatalla ezerek. Ama ağzında verdigim hiçbirşeyi gevşetmiyor çignemiyor hooop yutmak istiyor buyüzden katı gıdalara geçemiyorum 🥺 nasıl alıştırabilirim çignemeyi böyle damakla ezmesini🥲