Kızlar selam kızım 13 aylk yaklask 5 6 günde kakasını cok zorlanarak yapıyo bı kabız gibi bi normal yapıyo katı yedirmemeye calsııyrm ama bgnde devam etti ve baktımkı makatı kazarmıs ve şişmiş biraz basına gelen varmı zorlandıgı ıcınmı şişmiş olablr tehlikeli biseymı 2 3 gün bekleyp gecmezse doktra gtmeyi dusunyrm ama basına gelen varsa yardımcı olabılırmı