Kızlar merhaba, ben 26 haftalık hamileyim ve acayip bi kaşıntım. Doktorumu aradım zalain fitil ve travocort krem yaZdı. Ama fitil bitane olduğu için pek etki etmedi sanki. Pazartesi gece kullandım. Hala kaşıntım var. Kullanan var mı aranızda? Ne zamana geçer ya valla psikolojim bozuldu artık