molimoli O bagirdikca siz mümkün olduğunca sakin kalıp onu anladığınızı hissettiren cümleler kurmalısınız aksi halde öfke nöbeti uzun sürer. Duyguyu yansıtmak işe yarıyor. Mesela diş agrisindan ötürü ağlayıp bagirdigini düşünüyorsanız, ona sakince seni anlıyorum,biliyorum çok canın yanıyor ama geçecek deyin.Yani onun duygusunu anladığınızı hissedecek ve yatişması kolaylasacak. Ben yanındayim deyin. Sarılın. Bu dönem zor tabii anne her zaman sakın kalamiyor ama geçecek 😊 istediği bişey olmadığı için bagiriyorsa da seçenek sunmak işe yarıyor. Basit bir örnek olarak cam bardakla masaya vurmak istiyorsa ve siz izin vermiyorsaniz, bununla vurulmaz olmaz tehlikeli deyin. Eline tahta kaşık verin.Ama bununla vurabilirsin deyin. Bu da işe yariyor çoğunlukla 😊 Kızım da 18 aylık gün içinde ara ara öfke nöbetleri bizde de oluyor.