EsnadinAnnesi benimki de 7,5. emeklemek bizim icin sadece sozlukte bir kelime. Oturuyor, sonra sıkılıp kucağımda oturup öyle oynamak istiyor. Karnının üstüne koyuyorum, hafif tırtılımsı bi popo kaldırma var sonra gerisin geri şikayet ağlama. Alkış yapsın diye ellerini tutmaya çalışıyorum, inatçı ellerini asla vermiyor. Başbaş, baybay zaten yok hoş öğretmedim de😅😅öğretmeye çalışsam ellerini hiiiç tutturmuyor. Varsın yoksun o sürekli havada olan işaret parmakları orayı burayı parmaklasın.