adetime iki gün varken yaptım gerçi adet olmuyorum geçen ay pembe şekilde sadece çok az geldi o günden itibaren gün tutuyorum 5 aylık bebeğim var pisikolejik olarak mı hayallet çizgi görüyorum yoksa banamı öyle geliyor bebeğim çok küçük gerçekten istemiyorum rabbim olmayana versin inşallah