elifiii Evet haklısınız aslında. Benim dondurucum genelde boştur, sebzeleri mevsiminde yeriz, hiç meyve dondurmadım zaten. Oğlumun ek gıdaya geçişi tam yaz sonuna geliyor, yaz meyvelerinden uzun süre mahrum kalmasın diye düşündüm ama pek doğru bir düşünce olmadığına kanaat getirdim ben de şimdi 😊