pogacayanakli_aylamm Kizlae hangi markayı onerirsiniz. Sivi deterjan kullaniyordum ama cok fazla pahalanmis esim toz deterjanagecelim dedi. Guzel kokan iyi temizleyen kaliteli kullandiniz memnun oldugin8z var mi
Birbebek34 pogacayanakli_aylamm en iyisi alo şimdiye kadar çamaşırda lekeler çıkmıyordu aloya geçtiğimden beri kıyafetler tertemiz çıkıyot🌾
pogacayanakli_aylamm Birbebek34 eşinde alo almis beyazve renkliler icin olandan heosine tek ilac kullanacam