Merhaba arkadaşlar bebeğim 23 günlük ne yapacağımı şaşırdım gaz yapmayan mama önerir misiniz çocuğum gazdan uyuyamıyor aglamaktan 😔😔 kendi sütümü bile kestim geçsin diye ama çare olmadı. Hem sütümü içiyor hem mama yiyor. Sütüm az geliyor. Sma optipro ve sma laktozsuz denedik. Aptamil prematil kullandık. Siz ne kullanıyorsunuz gaz yapmayan mama lütfen yardimmmm