Merhaba anneler ben iki üç yıl panik atak ve ankstiye tedavisi gördüm evlendim ve bıraktım atı yedi ay sonra tekrar nuksetmeye başladı ellerim ayaklarım titriyodu tekrar başladım ve ikinci kutuda hamile olduğumu öğrendim bıraktım ve yine nuksettu ellerim ayaklarım titriyo zor günler geçiriyorum 3 ay 20 günlük bebeğim var emziriyorum bu dönem de pskiytri hapı kullanan var mı bebege ne gibi zararı var yan etkileri neler bebege