Kızlar kızım 6.5 aylık 3 aylıktan beri işe başladım haliyle ben yokken biberon mama verildi süt sagdim falan ama emzirme azaldı böyle olunca sütumde az cikmaya başladı kızımda emmek istemiyor gunduzleri . Geceleri ise 3 kere falan kalkıyor uzun uzun memede kalmak istiyor emiyor Allah a şükür. Ama gündüz memeyi görünce itiyor . Napacagimi şaşırdım etrafimdakielr emzir hadi anneyi em vs diyip duruyor napayım ya emmeyen çocuksa ben napayım zaten üzülüyorum emmedigu için :(