KuzeyiinAnnesii Elimde 3 paket natural külot bez var 4 numara 1paket , 4+ olarak 2 paket oğlum prima kullandığımız için bu elimizde kaldı
Meleklerimm KuzeyiinAnnesii merhaba ben postunuzu bulamadım da bezler için yazmıştım konuşmuştuk kusura bakmayın
KuzeyiinAnnesii Meleklerimm canım aklımdasın unutmadım yardım postu diye silmişler ben memleketdeyim dedim ya şehir dışında olucam diye bulunduğum yerde netde telde zor çekiyor evime gittiğim an iletişime geçicem zaten post silinmiş diye günlerdir aklımdan çıkmadın kimdi nasıl bulucam şimdi diye buraya yazdığın iyi oldu aklımdasın aciliyeti varmı bilmiyorum ama anca hafta içinde kargolarım canım