Duuyguu Merhaba anneler, maalesef gazlı günlerimiz başladı. Doktor gaz damlası alabilirsiniz dedi. Eczaneden nurse harvey’s gaz damlası verdiler. Kullanan kullanıp memnun kalan var mı? Kaç damla damlattınız?
Zlyh_1616 Duuyguu cnm nurse harvays kullandım ama üstünden 7ay geçti kaç damla unuttum ama gaz damlası var küçük ve pahalı biz 95e almıştık onunda adını unuttum 😂 yani eğer nurse harvays iyi gelmezse sen ezcaziya sor en pahalı ve en küçük die o gaz ilacını veriri çok memnundum
Muges4 Duuyguu şurubunu kullanıyorum colex olan, ilk başlarda bir çay kaşığı olacak şekilde şırıngaya cekiyordum şimdi 2 ml filan çekiyorum tamamen bitirmiyo, rahatlatıyo sadece