CanEl88 Kizlar 6 aylik 15 gunluk olduk emzigini degistirmek istiyorum fakat damakli mi, damaksiz mi, hangi marka, hangi model almam gerektigi ile ilgili bir fikrim yok. Dis ve damak yapisi acisindan en iyi hangisi olur onerilerinizi bekliyorum.
Nln CanEl88 ben kullandığımız emziğin 6-18aylık olanını aldım farklı bir emzik almadım Philips avent kullanıyor zaten emzikler diş be damak yapısına uygun üretiliyor önemli olan diş yapısı bozulmadan bıraktırmak sanırım
Deletedmom115 CanEl88 Mamajoo alıyorum ben üzerinde yazıyor zaten hangisini kullandıysan ayına göre büyüğünü alman yeterli.
NhL CanEl88 ben dogdugundan bu yana phılıps avent soothie kullanıyorum gecen ay bi üst numaraya gectm başka modelde emmedi zaten 🤦♀️
CanEl88 Nln Deletedmom115@NhL#1522222 bende avent ultra air kullaniyorum o zaman bi ust modelini alayim tesekkur ederim.