Kızlar 7 ay oldu doğum yapalı dün kanamam geldi lekelenme gibi değil iki kez hissettim böyle dolu dolu geldiğini bi gafta öncede geldi bi kere bi daha gelmedi şimdide aynısı oldu karnım ağrıyo ama kan gelmiyor dünden beri niye sürekli kesiliyo yada yarım yarım geliyo?