Fundabshn Merhaba kızlar prima premium care 0 beden almıştık şimdi 9 günlüğüz 1 numara kullanıyoruz ama aşırı pahalı o bakımdan bezi değiştirmek istiyorum siz neler kullanıyorsunuz molfix veya sleepy kullanan annelerimiz var mı, memnun musunuz ?
melikegns Fundabshn sleepy natural ilk doğdu günden beri kullanıyorum 4 aylık oldu kızım memnunuz tavsiye ederim
TheBaby Fundabshn Molfixden e-bebek’in bezine geçtim. Baby me ama aloeveralı olanı değil diğerinden aldım. Çok memnunum. Ön arka uzunluğu daha çok. İshalde falan taşmayı engeller. Gayet yumuşak. Pişikte yapmadı. Kampanya vardı üstelik çok uyguna aldım
Aminem Fundabshn kızım dogdugundan beri molfix kullandm aşırı memnundum ama fiyatlar uçtu gtti 27 aylık bu ay baby turco aldık ondan da çok memnunum
PortakalliKahve Fundabshn 3 aylıkkken primadan molfixe geçtim çok memnundum 10 ay falan kullandım ama o da aşırı pahalandı bir anda. 1 aydır sleepy-molfix-baby me dönüşümlü kullanıyorum. Sleppy çok memnun etmedi beni ama molfix ve baby me çok iyi. Sızdırma,taşma falan yapmıyor. Sleepy çok iz yapıyor.
Fundabshn melikegns Çok teşekkür ederim bende değişeceğim sanırım çünkü primayla inanın baş edemiyorum aşırı pahalı yani durumum kaldırmıyor 🤗💐
Fundabshn PortakalliKahve Hayırlısı artık canım bakalım bende primadan sleepye geçeceğim inşallah 🤗 Önce bi denemek lazım tabi 1 numarasını alıp deneyeceğim 💐
ebozbey Fundabshn sleepy bio natural kullanıyorum gayet memnunum yumuşacık diğerleri bana çok sert geliyor
Elf55 Fundabshn ben ilk doğduğunda baby me Aloe veralı almıştım pişik yaptığı için bıraktım. Arkadaşımın tavsiyesiyle bimin kendi bezini kullanıyorum şuan memnunum
ZeynepNurten Fundabshn sleepy kullndım oğlumda 1,5 sene bi sıkıntı yaşamadım ama kızıma sleepy ve baby turco pişik yaptı şimdi a101 den soffio kullanıyorum çokta memnunum
Fundabshn ZeynepNurten Bakalım canım bende bi deneyeyeyimde ne gibi sonuçlar alacağım göreceğiz, çok teşekkür ederim 🥰💐